Ga naar inhoud

AVG Tune Up


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik werk met de gratis versie van AVG vandaag kreeg ik een melding dat er problemen zouden zijn met PC. Hiervoor kon ik [U]eenmalig[/U] de gratis versie van AVG Tune Up downloaden en laten draaien (met goed gevolg).\r\n\r\nHeeft iemand ervaring met de werking van Tune Up ? en is het de moeite om na deze eenmalige gratis werking de betaalversie aan te schaffen ?
Link naar reactie
Ik kan het je niet echt aanraden, al kan ik (nog) niet aantonen dat het je pc echt vertraagt. Maar het start mee op, dus trekt geheugen en processot tijd. \n\nAVG hanteert de laatste tijd nogal wat agressieve en misleidende verkoop tactieken aan mensen die de Free versie gebruiken. \n\nVaak is met gratis programma\'s (bijv. ccleaner) en tijdig opruimen van niet meer gebruikte, geïnstalleerde programma\'s veel meer te bereiken als dergelijk \"Tune Up tools\" . \n\nVaak wijzen zulke programma\'s op het feit dat je pc wel 456 (of zo iets) fouten bevat. Dat blijken dan register foutjes te zijn, die elke pc na een paar weken gebruik bevat en niet echt een probleem vormen. Overigens kan je dat register ook opschonen met Ccleaner. \n\nIk zou het zeker niet aanschaffen.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb geen ervaring ermee, maar heb wel AVG gehad en die melding. Zulke programma\'s zeggen altijd dat er problemen zijn. Als je pc niet ongelofelijk traag is, en zelfs dan, zou ik het afraden die te gebruiken.\n\nAls je een programma wilt om je pc sneller te maken en fouten op te lossen, kijk dan eens naar de programmaatjes van [URL=\"http://www.yamicsoft.com/\"]Yamicsoft[/URL].
Link naar reactie
Ja, dergelijke programma\'s zullen eens niet zeggen dat er geen problemen zijn met de pc. Gaat er dan geen lampje branden? Geen geld aan uitgeven. Koop een snelle processor, SSD-schijf en een moederbord met USB 3.0 en je kunt lekker vlot werken. Als die registerproblemen e.d. is allemaal flauwekul. Dergelijke programma passen de resultaten gewoon aan naar het aantal uitgevoerde acties. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...