Ga naar inhoud

Windows 7 niet legaal en muis werkt niet goed


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een tijdje geleden mijn laptop laten maken het moederbord is hierbij vervangen na de reperatie deed alles het goed een tijdje later kreeg ik de melding dat windows mogelijk niet legitiem was op die melding na deed alles het nog prima. sinds een paar dagen werkt mijn muis niet goed (usb aansluiting ) ik heb hem al in een andere usb aansluiting gedaan maar dat werkt ook niet. hij blijft happeren en soms houd ie er helemaal mee op als ik hem vervolgens in een andere usb aansluiting doe doe ie het weer een paar seconden ik hoor ook constant dat geluid \"tutu\" wat je hoort als je de muis er uit haalt of erin doet ( dit probleem doet zich voor met elke muis in mijn andere pc doen ze het allemaal ) ik heb al verschillende stappen gedaan om het probleem op te lossen maar niks heeft tot nu toe geholpen ... hopelijk kan iemand mij helpen!\r\n\r\ngroetjes david
Link naar reactie
Dat de muis niet werkt zal niet komen door een wel of niet legale Windows.\n\nIk zou in ieder geval eens beginnen met alle muis-vermeldigen en alle USB-vermeldingen te verwijderen uit Apparaatbeheer. Daarna de computer herstarten. Windows zal dan alle USB-toestanden opnieuw herkennen.\n\nHeb je dit probleem ook met andere USB apparaten, zoals een usb stick? Zo ja, dan is het een hardwareprobleem in, jawel, het moederbord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...