Ga naar inhoud

JPEG video converter


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Jeroentje94;629639]Ehm, foto openen in paint en opslaan als...? Video naar JPEG omzetten gaat natuurlijk niet.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Jeroentje94,\r\nMet afbeeldingen en foto\'s converteren heb ik geen probleem, dat doet Avs-image converter voor me.\r\nHet zijn video;s van MPEG formaat, die ik naar JPEG formaat wil omzetten, omdat de DVD-speler van\r\nEn daar voor zoek ik een op internet te bestellen programma.\r\nNiet te min toch vast bedankt voor de gedane moeite,\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag
Link naar reactie
[QUOTE=weetgraag;629640]Hallo Jeroentje94,\r\nMet afbeeldingen en foto\'s converteren heb ik geen probleem, dat doet Avs-image converter voor me.\r\n[COLOR=#770099]Het zijn video;s van MPEG formaat, die ik naar JPEG formaat wil omzetten, omdat de DVD-speler van[/COLOR]\r\nEn daar voor zoek ik een op internet te bestellen programma.\r\nNiet te min toch vast bedankt voor de gedane moeite,\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag[/QUOTE]\r\n\r\nha weetgraag,\r\nzoals je wel weet is mpeg een type video bestand en jpeg een type afbeelding (foto).\r\nWat wil je nu precies, wees eens duidelijk.
Link naar reactie
Hallo allen die me van advies hebben gediend.\r\nSorry een misverstand mijnerzijds, omdat in dfe gebruiksaanwijzing van het de dvd-speler, die mogelijkheid - met de ander - wordt aagegeven, zonder dat er bij te vermelden.\r\nPas een pagina verder wordt daar nader op in gegaan.\r\nToch bedankt heb weer wat bij geleerd. Met de vriendelijke groet, Weetgraag -
Link naar reactie
Hallo forumleden- speciaal Jeroentje 94, ethernetflame en chevdaddy,\r\nIk heb AVS Image Converter gedownload, en kan daar inderdaad heel veel formaten van beelden en foto\'s\r\nmee naarJPEG converteren. Die dan perfect op de DVD-speler worden weer gegeven.\r\n\r\nIn de gebruiksaanwijzing staat echter voor video-weergage aangegeven Video-CD en DivX*5*6*7.\r\n\r\nAldus is nu mijn vraag, hoe ik de diverse formate videobestanden als bijv. MPEG daarna kan converteren.\r\nEn zou het dus zeer waarderen, als er enige aanbevelingen zouden kunnen worden gedaan.\r\nEventuele betaalde converters is geen probleem.\r\nMet de vriendelijke groet,Weetgeraag
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;629679]Dus je bent gewoon op zoek naar een video-converter? Probeer [URL=\"http://www.pcfreetime.com/\"]deze[/URL] eens.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo jeroentje94,\r\nOok deze converter kan niet naar Video-CD en DivX*5*6*7 converteren.\r\nEn die zijn - volgens de gebruiksaanwijzing - voor deze DVD-speler nodig om vidiobestanden af te kunnen spelen. \r\nMet de vrinedelijke groet = en vast bedankt - Weetgraag.
Link naar reactie
video-cd is MPEG-1 met layer 2 audio. Of om precies te zijn:\n[QUOTE=\"wikipedia\"]De vcd-standaard werd in 1993 geïntroduceerd. De vcd-weergaveresolutie is 352x240 pixels (NTSC) of 352x288 pixels (PAL). De compressie is in MPEG-1-formaat; audio wordt gecodeerd als MPEG Layer 2 (MP2). De data wordt opgeslagen met 1150 kbps, de audio met 224 kbps. Er kan ongeveer 74 minuten aan beeld en geluid op een schijfje, dus voor de meeste speelfilms zijn twee schijfjes nodig.[/QUOTE]\n\nMet DivX*5*6*7 wordt bedoeld dat je versie 5, versie 6 of versie 7 van DivX kunt gebruiken. Ik kan daar geen programma voor aanbevelen, want ik gebruik al jaren geen DivX meer.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;629706]video-cd is MPEG-1 met layer 2 audio. Of om precies te zijn:\r\n\r\n\r\nMet DivX*5*6*7 wordt bedoeld dat je versie 5, versie 6 of versie 7 van DivX kunt gebruiken. Ik kan daar geen programma voor aanbevelen, want ik gebruik al jaren geen DivX meer.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Foo Bar,\r\nFijn dat je nog moeite doe tom me te helpen.\r\nHet vreemde is dat als ik via Nero op Vidio-CD een MPEG-1 formaat video op CD brand, de DVD=speler\r\nhet aanvangsbeeld aangeeft, maar als ik op de afstanbediening start indruk, te kennen geeft dat het niet wordt geaccepteerd.\r\nEr staat dan wel ophet scherm bij, MEPG-1 aangemaakt door NERO.\r\nKan het zijn dat deze door zijn codering de zaak blokkeert?\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;629742]Waarom zouw je iets naar video-cd om willen zetten.\r\nMaak gewoon video-dvd ,,die wordt door elke dvd speler afgespeeld !\r\n\r\nGeld ook voor divx ,waarom iets naar divx omzetten ? omdat je dvd speler dat toevallig kan afspelen ?\r\nGewoon alleen maar video-dvd branden.![/QUOTE]\r\n\r\nHallo Animal,\r\nHeb ik gelijk geproberd en je blijkt volkomen gelijk te hebben.\r\nIk bedank naast jou ook al de anderen die me hebben trachten te helpen.\r\nNet als ik zijn ze waarschijnlijk misleidt doordat ik te kennen heb gegeven, dat in de handleiding letterlijk staat, Video-CD, Super-Vidio en DivX........\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...