Ga naar inhoud

2 routers verbinden via de wifi


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumers,\r\n\r\nik heb een probleem met het verbinden van mijn routers. Ik zit nu op een andere kamer en kan geen verbinding meer maken met de router. Ik dacht laat ik een oude router pakken en die verbinden met de modemrouter. Maar ik kan de router niet laten verbinden met de router van beneden. Ik heb de oude router achter in me pc gedaan met een internet kabel en de pc laten verbinden met die router. maar als ik dan naar de eigenschappen van die router ga kan ik niet die andere router vinden.\r\n\r\nhopelijk hebben jullie een oplossing.\r\n\r\nmvg Corné
Link naar reactie
yomel, je vergeet denk ik een link ? ;)\n\ncorneej, niet heel erg bekend met dit, maar er mag in het geval van twee routers er maar één functioneren als [I]DHCP server[/I] (= het uitdelen van IP adressen aan aangesloten apparaten). Anders zijn er twee die dat doen en ontstaan er zeer snel IP conflicten.\nDus minstens in router 2 de DHCP server uitzetten.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...