Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2012 Delen Geplaatst: 26 december 2012 Sinds ik enige tijd geleden een nieuwe pc heb gekocht, kan ik een bijlage bij een e-mail in outlook niet openen als het een pps bestand is. Ik krijg de melding dat het aan mijn virusbeveiliging zou kunnen liggen, maar ook als ik die tijdelijk uitschakel, kan ik het bestand niet openen.\r\n\r\nDe pc werkt onder windows 7.\r\n\r\nWie weet raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2012 Je hebt er in ieder geval minimaal Powerpoint Viewer voor nodig. Heb je dat wel geïnstalleerd?\n[url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=6[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2012 Ja die staat erop. \r\nIk krijg ook deze fooutmelding te zien als ik de bijlage wil penen: 0xc000005 \r\nWie weet raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2012 Als je de bijlage eerst in een mapje opslaat en hem dan opent, lukt het dan wel?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2013 Welke versie van Outlook gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2013 Gezien de foutmelding 0xc000005 denk ik dat het wel eens spyware zou kunnen zijn.\r\n\r\nJe zou eens kunnen proberen te scannen met Malware Bytes van Malwarebytes.org om te zien of er geen rommel op je pc zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2013 Kijk in je logboeken op dat tijdstip of er een melding te vinden is die meer zegt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Nee helaas, opslaan in een mapje helpt niet en ik gebruik outlook 2010.\r\n\r\nKan je mij uitleggen hoe en waar ik in mijn logboeken kan kijkeN?\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan verderhelpen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Rechtsklik op \'[I]Deze computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - Loboeken[/I]\'. \n\nOf type [B]eventvwr.msc[/B] in je \'[I]Start - Uitvoeren[/I]\' tekstveld, of dat heet geloof ik \'[I]Zoeken[/I]\' bij W7 ?\n\n([url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-happened-to-the-Run-command]\"Tip: je hebt ook toegang tot de opdracht Uitvoeren door te drukken op de toets met het Windows-logo Afbeelding van het Windows-logo+R\"[/url] ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Fout 0xc000005 is een vrij algemene foutmelding die te maken heeft met geheugen adressering.\nKun je eens de complete foutmelding hier plaatsen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen