Ga naar inhoud

inventarisatie software


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik ben hobby matig bezig met een collectie oude computers aleen het gaat me met 300 stukken of zelfs meer boven de pet groeien \r\neen mapje met doc files \r\nfoto,s en alles dat gaat hem dus niet meer worden \r\n\r\ndus zoek ik al een tijdje naar een stukje software \r\n\r\nik kwam wat leuke tools tegen als een home invantary inflow en nog een die ergens met google snel gevonden is samen werkt met acces maar helaas te geavanceerd te beperkt of helemaal doel missend \r\n\r\nwie weet er iets \r\n\r\nmag een simpel tool zijn als ik maar een artiekkel foto omschrijving een extern mailtje of file mapje er bij kan pluggen de foto,s en klaar zodat er overzicht komt \r\n\r\nmag zelfs iets in excel zijn of acces ik krijg zelf niks goeds gemaakt met acces of excel omdat ik enkeld de weg erin weet met kant en klare tools of sheets maar iets even maken lukt me niet.\r\n\r\nwie weet iets
Link naar reactie
[QUOTE] maar iets even maken lukt me niet[/QUOTE]\r\nIk denk dat dat niemand lukt, de beste oplossing is Access.\r\nKijk [url]hier[/url] voor een spoed cursus.\r\nOp het Helpmij forum staat een uitgebereide cursus die [url]hier[/url] te vinden is.\r\nOok [url]hier[/url] kun je je licht eens opsteken.\r\nIk zelf ben nog maar een paar weken bezig met Access, en kan een redelijke database in elkaar steken.
Link naar reactie
[QUOTE]wie weet er iets [/QUOTE]\r\nIk weet wel iets:Access\r\n[QUOTE]maar iets even maken lukt me niet[/QUOTE]\r\nIk denk dat dat niemand lukt.\r\nOm te beginnen kun je eventueel starten met een online cursus, onderstaand een paar linkjes.\r\n[url]http://handleiding.helpmij.nl/[/url]\r\n[url]http://www.pc-tutor.nl/index.htm[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...