Ga naar inhoud

Register herstellen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=65+;629107]Desperado, ik heb CCleaner maar hoe krijg ik daar registerfouten mee herstelt?[/QUOTE]\r\n\r\nAls je Ccleaner opstart zie je aan de linkerzijde een kolom. Daarin staat o.a. \"register\". Klik daarop en je kunt gratis exact hetzelfde doen als met al die koop troep, die bovendien nog mee opstart, je pc vertraagt en bij elke opstart weer een scan uitvoert. \r\nNiet doen dus dat : Reg Clean Pro\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik gebruik CCleaner al zeker 10 jaar en heb nog nooit problemen met dat programma ondervonden.\nAls je op fouten scant in het register wordt je gevraagd of je de wijzigingen wilt opslaan. Bij problemen direkt na register cleaning hoef je maar op dat *reg bestandje te klikken en alles wordt hersteld. Heb ik overigens nog nooit hoeven doen.\n\nIk help digibeten een beetje wegwijs worden op de PC en raad ze altijd aan om regelmatig Malewarebytes en CCleaner te draaien. Nooit problemen mee en als je geen verstand van zaken hebt, doen ze hun taak goed en automatisch.
Link naar reactie
Ik doe het zoals reintje, alleen met andere programma\'s. Ook daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.\nOverigens vind ik de term \"fouten in het register\" altijd wat dramatisch overkomen met geen andere bedoeling dan een gebruiker te verleiden een product te kopen.\nWat ze met \"fouten\" bedoelen is niks anders dan sleutels in het register die niet (meer) worden gebruikt.\nOverbodige gegevens dus, dat is alles.
Link naar reactie
Ik dacht dat het nu toch wel bekend was dat dergelijke programma\'s grote schade kunnen aanrichten. CCleaner is relatief veilig. Zo gebruikte ik eens Norton Utililies en die vond 1360 fouten. Na reparatie kon je het systeem niet meer gebruiken. Ook is het rendement (snelheid) van al die registertools vrijwel nihil. Glary Utilities (freeware) heeft ook een registertool. Betalen moet je natuurlijk nooit voor dergelijke tools. [QUOTE]Reg Clean Pro losgelaten. Er werden volgens dit programma veel fouten aangetroffen. Er zijn 15 fouten gratis hersteld, voor de overige 2000 moet ik dit programma kopen.[/QUOTE]\r\nLijkt mij dat dat al genoeg zegt. Trap er niet in!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...