Ga naar inhoud

geen draadloos internet ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

goede avond.\n\nik heb een nieuwe internet kaart in mijn pc gedaan.\nmaar ik heb geen draadloos internet meer?\nheb alleen nog internet via kabel.\neerder zag je dat ik met mijn linksys netwerk was verbonden maar nu staat er netwerk 2 en als ik de internet kabel eruit trek heb ik niks ?\nik heb al alle drivers geupdated maar nog blijft hij het doen.\n\nwindows 7 ultimate\nrealtek PCIe GBE Family Controller\n\niemand raad? \n\ngr
Link naar reactie
Die kabel wat je gebruikt, gaat die in de kaart die je in de computer hebt gezet?\nZo ja, dan is dat geen draadloze kaart, die hebben namelijk geen aansluiting voor een kabel.\n\nAls je de kabel ergens anders in stopt, dan heb je de ingebouwde netwerkkaart van je moederbord te pakken. In dat geval is de driver van de draadloze kaart niet geinstalleerd. Je zult dan toch moeten achterhalen welk merk en type het is. Vraag eventueel je vriend, als die het ook niet weet moet je even op de kaart zelf kijken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Even voor de duidelijkheid:\r\n1Gbit Realtek RTL8111E en realtek PCIe GBE Family Controller hebben beide te maken met een ethernet verbinding = internet via ethernet kabel (netwerk kabel)\r\n\r\nVoor een wifi verbinding heb je een wifi kaart nodig in je pc, en een router met wifi mogelijkheden.\r\n\r\nAls ik lees citaat: \r\n\r\n\"ik heb een nieuwe internet kaart in mijn pc gedaan.\r\nmaar ik heb geen draadloos internet meer?\"\r\n\r\ndan heb je wellicht je wifi-kaart vervangen door een ethernet-kaart.\r\nEn zonder wifi kaart, geen wifi verbinding....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...