Ga naar inhoud

Importeren VCR (video) in Pinnacle


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn oude videobanden (VCR) importeren in Pinnacle en nog eens bewerken en op DVD zetten. Met één band is me dat een tijd geleden al eens gelukt: Aan de VCR een Scartstekker met een swich video-out en aan de scart een kabel met de bekende tulpstekkers wit, rood, geel aan de ene kant en een AV-plug aan de andere kant. Dit verbonden met een digitale camera en vanaf de digitale camera een kabel naar de computer. Werkte prima. Nu krijg ik bij importeren in pinnacle prima beeld en geluid, totdat ik de knop \"Start opnemen\"aanklik. Dan komt er een woest storend geluid en het beeld valt weg. Is er iemand die een idee heeft hoe dit ineens kan gebeuren??\r\nGroet, Nelleke
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;628892]Staat de kamera wel goed ingesteld ,want misschien wil pinnacle ,door op start opnemen te drukken wel de kamera bedienen.,de kamera gaat dan afspelen en dat is niet de bedoeling ,denk ik.\r\nKamera wordt gebruikt als analoog digitaal converter ,zo ik uit je verhaal begrijp.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, dat laatste klopt.\r\nEn de camera staat op afspelen, dat lijkt mij het meest logisch. Zo heb ik het vorige keren ook gedaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...