Ga naar inhoud

onbruikbare snelkoppelingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn laptop heb ik ineens iets raars: heb ik (soms betaalde) software geïnstalleerd, verdwijnt de snelkoppeling ineens, of liever gezegd: het verandert in een niet- aanklikbaar tekentje. Wanneer ik er op dubbelklik, dan krijg ik een melding van: deze snelkoppeling is beschadigd (!) of verplaatst, maar daar is geen sprake van. Ik verwijder dan maar de snelkoppeling, al weet ik dat de software \'ergens\' nog wel staat. Al wordt het lang zoeken..:( Ik heb laatst CCleaner laten lopen, en toen had ik ineens 1060 (!) fouten. Kan dat daarmee te maken hebben? Het programma was wel 2 minuten bezig met het opruimen van die fouten. Altijd is het iTunes; ik word er ziek van! +o((cry)
Link naar reactie
[QUOTE]Ccleaner telt de fouten niet.\nBij opruimen (de bovenste keus) geeft het aan hoeveel MB of GB hij gaat verwijderen.\nBij de keuze om het register op te schonen komt het altijd met een lange lijst, zonder te vermelden hoeveel het er zijn.\n\nIk vermoed dus dat je iets van \"register cleaner\" of dergelijke rommel hebt gebruikt.\nDaar betaal je voor. Die telt ze ook, maar belast vooral je systeem onnodig, door altijd mee op te starten etc etc.\n\nNiek[/QUOTE]\nDit bericht kan vervallen.... Ik verwijder het niet, want dan loopt de discussie heel raar. \n\nNiek
Link naar reactie
Virusscanners zien steeds vaker illegale, gekraakte en bij illegale leveranciers gekochte software en zetten dit net als een virus in quarantaine met als gevolg dat de snelkoppeling op het bureaublad en start menu niet meer werken. Sterker nog je kunt het opzoeken in Program files/Program files(x86) en dan werkt de exe file ook niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...