Ga naar inhoud

Word starter 2010 werkt niet meer.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn laptop was standaard Word starter 2010 geinstalleerd. Enkele dagen geleden kon ik dit niet meer starten. Alles geprobeerd via config.scherm, systeemherstel etc. Niets hielp. In pictogram op taakbalk staat een Norton beveiligingsschildje. Is Norton de boosdoener? Uiteindelijk heb ik Gratis Office 2010 Probeer gedownload en geinstalleerd. Word starter nu in english maar start nog steeds niet op. Alleen als je een bestaande Word-file start, komt het Word scherm wel op het bureaublad. Als nood nu tijdelijk een lege Word starter pagina als snelkoppeling op het bureaublad gezet. Dat werkt tenminste.\r\nMijn NL versie van Word starter is weg. Die wil ik graag terug hebben. Hoe doe ik dat ?\r\n\r\nDick.
Link naar reactie
Mijn NL versie van Word starter is weg.\r\n Staat hij nog wel bij Configuratie Software .??\r\n\r\n\r\nLaptop scannen met Mbam zou goed zijn. [url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url]\r\n\r\n\r\nEn Open Office is er natuurlijk ook in Nederlands.\r\n\r\n[url]http://www.openoffice.org/nl/[/url]\r\n\r\nPrima vervanger voor Office . niet helemaal met elkaar te vergelijken.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;628372]En Open Office is er natuurlijk ook in Nederlands.\r\n\r\n[url]http://www.openoffice.org/nl/[/url]\r\n\r\nPrima vervanger voor Office . niet helemaal met elkaar te vergelijken.[/QUOTE]\r\nMaar geen oplossing voor het probleem :(\r\n\r\nDat van dat configuratiescherm is een goede eerste stap. Als office daar staat, vind je er ook een optie om het te repareren. Die zou ik allereerst eens proberen.\r\nHelpt dat niet, herinner je dan wanneer office nog wel werkte, en zet indien mogelijk een Windows-herstelpunt van voor die datum terug.
Link naar reactie
Op mijn laptop was standaard Word starter 2010 geinstalleerd.\r\nCitaat faasco\r\n..............\r\n\r\nDat komt mee als 3 maanden versie bij alle andere [ extra\'s ] en dan stopt het vermoedelijk als je het programma niet koopt.\r\n\r\nBij een recovery [ terug naar fabrieksinstelling ] van de laptop , zal het programma vermoedelijk ook gewoon weer zichtbaar worden. \r\n\r\nDan is Open Office in ieder geval een prima en gratis tijdelijke vervanger.
Link naar reactie
[QUOTE=faasco;628430]Recovery lijkt me een beetje link.[/QUOTE]\r\n\r\nBij een herstelpunt terug zetten waar ik het over had ben je hooguit de programma\'s kwijt die je na de geselecteerde datum hebt geinstalleerd. Persoonlijke bestanden blijven ten alle tijde behouden.\r\n\r\nBij recovery ben je inderdaad alles kwijt. Link is het niet, want je moet gewoon zorgen dat je een backup hebt, maar vooralsnog een iets te drastische maatregel als je ook nog andere opties hebt die je kunt proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...