Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Hoi Sinds kort krijg ik deze foutmelding bij het ontvangen van email: Taak Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0B): Onbekende fout 0x800CCC0B. Ik krijg niet alle mail binnen. Ik zie dat er bijv: 9 berichten klaar staan maar er worden er maar 5 opgehaald die andere 4 krijg ik pas een dag later. Hierdoor heb ik al een paar belangrijke afspraken gemist. Wie kan mij helpen dit op te lossen. gr Rob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Dit artikel van Micorsoft gaat over 2002, maar dit is misschien van toepassing voor jou.\nJe kunt het altijd proberen.\n\n[url]http://support.microsoft.com/kb/827349/nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 aan die hotfix zal je niet zoveel hebben, denk ik zo...\r\nprobeer eens de eigen herstelfunctie van office: ga configuratiescherm, programmaas en onderdelen, selecteer ms office, kies wijzigen en dan herstellen.\r\nna afloop de pc opnieuw opstarten!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Bedankt Falstring\r\nBlijkbaar werkt het nu\r\ngrrob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 Hotfix en Herstellen werken helaas niet. Blijf nog steeds deze foutcode Foutmelding = Taak Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0B): Onbekende fout 0x800CCC0B\r\nHet is Outlook 2007 windows 7\r\nWeet iemand nog een oplossing. grrob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 heb je al via webmail je postvak op de server van je provider bekeken, en -liefst- leeggemaakt?\r\nkijk ook eens of je hier wijzer (van) wordt: \r\n[url]http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/exchangesvrclientslegacy/thread/f3d3299d-a488-4f4a-a872-f2a149894d01[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Ga eens naar je account instellingen en kijk daar op het tabblad \"geavanceerd\" hoeveel dagen je email op de server blijft staan. Als dat te lang staat ingesteld, krijg je bij een goede provider daar bericht van. Bij een minder goede provider kan er dan zoiets gebeuren. Bij KPN is soms 5 dagen bewaren daar al te lang. Bij mijn provider heb ik hem op 30 dagen gezet en dat gaat prima. Het ligt dan aan de ruimte die je provider beschikbaar stelt voor de postbakje daar.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen