Ga naar inhoud

HP 720 C Printer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nIneens kan mijn printer niet meer de kleuren rood en fel- paars niet meer weer geven.\r\nHet vreemde is dat wel dezelfde schrijfactie zich voltrekt als bij de wel gangbare kleuren, maar\r\ndat er totaal niets wordt afgedrukt.\r\nZoals reeds vaak is gebeurd, hoop ik ook nu weer de oplossing te mogen ontvangen.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Leeg, of de printkop zit verstopt. Die zit tegenwoordig niet meer in het patroon, zoals in het verleden gangbaar was, dus de patroon vervangen helpt dan niet. De printer schoonmaken (je kunt eerst het schoonmaakprogramma van de printer zelf proberen) moet dan wel uitkomst bieden.\n\nIn mijn ervaring is het helaas wel zo dat niet-originele patronen, of nagevulde patronen, sneller de neiging vertonen om verstoppingen op te lopen. Dat klinkt misschien als enorme reclame voor de fabrikant, maar het maakt verschil. Bij oudere printers was dat niet zo boeiend - de printkop was onderdeel van de patroon en werd dus steeds weer vervangen. Bij modernere printers is dat niet meer zo dus betaal ik liever een paar euro meer om zo de printkop goed te houden.
Link naar reactie
Hallo Foobar en Johnl,\nWat jullie adviseren heb ik zelf al bedacht, en voor ik om raad vroeg dus uitgevoerd. \nMet als meest voor de hand liggends een nieuw kleuren inktpatroon.\nHelaas bleek ook dat niets te veranderen.\nOok het programma voor aanvullende software van HP heeft niets geholpen.\nIk denk dat de printer zelf een mankement heeft, zodat ik aan een nieuwe aanschaffen toe ben.\nTenzij jullie nog een oplossing kunnen bedenken, vast bedankt voor jullie reactie, \n(Een groen en oranje gekleurd plaatje, wordt als groen-en geel afgedrukt.)\nMet de vriendelijke groet Weetgraag..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...