Ga naar inhoud

opstarten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een schone installatie op mijn laptop gedaan maar nu is er iets vreemds.\r\nals de computer opstart krijg ik een zwart beeld met een keuze menu. ik kan kiezen tussen windows 7 en daaronder staat dan ook windows 7. dan moet ik voor 1 kiezen en wil dit niet. de eerste die aangeklikt kan worden is de verkeerde windows en de 2de keus is de juiste windows 7. maar als ik nu even weggaat en de computer start op dan gaat hij automatisch naar de eerste keus en dat is niet goed. hoe kan ik er eventueel 1 verwijderen of dat de 2de keus de eerste wordt.\r\n\r\niemand????
Link naar reactie
Yep en daarna iets van een map \"Windows.old\" verwijderen, als je daaruit je nog van belang zijnde bestanden hebt gehaald. (Staan daar meestal niet meer in).\n\nJe hebt Windows geïnstalleerd, door de dvd te plaatsen, terwijl Windows gewoon draaide op de laptop. Dan zet hij eigenlijk een nieuwe Windows naast je oude. Dat kost wel extra schijfruimte.\nDe juiste manier op Windows schoon te installeren is, om van DVD af op te starten en dan de partitie, met de oude versie te formatteren (Dan is al je data dus ook weg, dus denk aan backups) en W7 daarna netjes opnieuw schoon te installeren.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...