Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 ik heb een schone installatie op mijn laptop gedaan maar nu is er iets vreemds.\r\nals de computer opstart krijg ik een zwart beeld met een keuze menu. ik kan kiezen tussen windows 7 en daaronder staat dan ook windows 7. dan moet ik voor 1 kiezen en wil dit niet. de eerste die aangeklikt kan worden is de verkeerde windows en de 2de keus is de juiste windows 7. maar als ik nu even weggaat en de computer start op dan gaat hij automatisch naar de eerste keus en dat is niet goed. hoe kan ik er eventueel 1 verwijderen of dat de 2de keus de eerste wordt.\r\n\r\niemand???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Je hebt de oude W7 niet verwijderd .\r\n\r\nType als er goed opgestart is msconfig in het zoekvak boven de startknop , daar kun je het aanpassen.\r\nzie plaatje\r\n\r\n [ATTACH]17241[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Bij\r\n\r\n...[ATTACH]17242[/ATTACH]\r\n\r\n\r\n\r\nKun je eerst instellen welke W7 op moet starten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Yep en daarna iets van een map \"Windows.old\" verwijderen, als je daaruit je nog van belang zijnde bestanden hebt gehaald. (Staan daar meestal niet meer in).\n\nJe hebt Windows geïnstalleerd, door de dvd te plaatsen, terwijl Windows gewoon draaide op de laptop. Dan zet hij eigenlijk een nieuwe Windows naast je oude. Dat kost wel extra schijfruimte.\nDe juiste manier op Windows schoon te installeren is, om van DVD af op te starten en dan de partitie, met de oude versie te formatteren (Dan is al je data dus ook weg, dus denk aan backups) en W7 daarna netjes opnieuw schoon te installeren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 hij werkt weer lekker. bedankt voor jullie hulp. heb de verkeerde kunnen verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Een duidelijke uitleg van Desperado en Niekie. En eventuele restanten van Windows old kun je alleen verwijderen via schijfopruiming Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen