Ga naar inhoud

Kan geen favorieten toevoegen ie9


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kwam er laatst achter dat ik geen favorieten kan toevoegen in IE9.\r\nTenminste, ik kan ze niet in mijn mappen die ik heb gemaakt opslaan.\r\nHet lukt in die zin wel of ze in de in de favorieten zelf te zetten.\r\nDaarna kan ik ze slepen naar de map waarin ik ze wil hebben. (Maar dat is een beetje omslachtig)\r\n\r\nKan iemand me op een tip wijzen waardoor dit wel kan?\r\nHeb al wat zitten kijken op internet, maar of het werkt niet of ik kom er niet uit.
Link naar reactie
Het sterretje voor favorieten is geen probleem. Die heb ik gewoon.\r\nIk kan als ik bv een site aan mijn favorieten wil toevoegen deze niet in een zelf aangemaakte map plaatsen.\r\n\r\nVoorbeeld:\r\nIk heb een map met favorieten, [B]computer[/B]; hier wil ik de site can CID aan toevoegen.\r\n\r\nDruk met de rechtermuisknop ergens op de site, kies toevoegen aan favorieten, selecteer de map [B]computer[/B] ; druk op toevoegen en voila:\r\nHij staat er niet bij.\r\n\r\nSelecteer ik geen map, maar alleen [U]favorieten[/U] staat hij er wel. Ik moet hem dan alleen slepen naar de map computer.\r\n\r\nIk vind het een beetje omslachtig op deze manier, omdat het voor een re-install door Informatique het altijd wel heeft gewerkt.\r\n\r\nIk heb mijn favorietenlijst de de re-install vanuit mijn backup weer terug gezet destijds.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...