Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2012 Delen Geplaatst: 1 december 2012 Ik kwam er laatst achter dat ik geen favorieten kan toevoegen in IE9.\r\nTenminste, ik kan ze niet in mijn mappen die ik heb gemaakt opslaan.\r\nHet lukt in die zin wel of ze in de in de favorieten zelf te zetten.\r\nDaarna kan ik ze slepen naar de map waarin ik ze wil hebben. (Maar dat is een beetje omslachtig)\r\n\r\nKan iemand me op een tip wijzen waardoor dit wel kan?\r\nHeb al wat zitten kijken op internet, maar of het werkt niet of ik kom er niet uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Vertel eens wat je ziet als je op favorieten klikt in de menubalk.\r\nIs je Menubalk wel aangevinkt?\r\n\r\nKlik anders met de rechtermuisknop bovenin op een leeg deel bij de menubalken en vink Menubalk aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Menubalk is niet echt nodig.\r\n\r\nAls je rechtsboven op het sterretje klikt , moet je ook je favorieten zien.\r\n\r\n [ATTACH]17235[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Het sterretje voor favorieten is geen probleem. Die heb ik gewoon.\r\nIk kan als ik bv een site aan mijn favorieten wil toevoegen deze niet in een zelf aangemaakte map plaatsen.\r\n\r\nVoorbeeld:\r\nIk heb een map met favorieten, [B]computer[/B]; hier wil ik de site can CID aan toevoegen.\r\n\r\nDruk met de rechtermuisknop ergens op de site, kies toevoegen aan favorieten, selecteer de map [B]computer[/B] ; druk op toevoegen en voila:\r\nHij staat er niet bij.\r\n\r\nSelecteer ik geen map, maar alleen [U]favorieten[/U] staat hij er wel. Ik moet hem dan alleen slepen naar de map computer.\r\n\r\nIk vind het een beetje omslachtig op deze manier, omdat het voor een re-install door Informatique het altijd wel heeft gewerkt.\r\n\r\nIk heb mijn favorietenlijst de de re-install vanuit mijn backup weer terug gezet destijds. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 [QUOTE]Druk met de rechtermuisknop ergens op de site, kies toevoegen aan favorieten, selecteer de map computer ; druk op toevoegen en voila:\nHij staat er niet bij.[/QUOTE]\nWaarom druk je met de re. muisknop op de site? \nAls je de site in beeld hebt, moet je hem zo in een map kunnen zetten.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 [QUOTE=Niekie30;627781]Waarom druk je met de re. muisknop op de site? [/QUOTE]\r\n\r\nOmdat ik het op beide manieren doe. Maar geen van 2-en werkt.\r\n\r\n(even off topic, het gaat er hier niet om hoe ik iets doe omdat ik het zo gewend ben, maar dat het niet werkt)\r\n\r\nen weer on topic Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Gebruik je de Favoritenmap die op je Computer staat .\r\nZie plaatje\r\n\r\nOf heb jezelf een extra map gemaakt .\r\n\r\n[ATTACH]17236[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik heb de favorieten naar deze map gekopieerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Heb net als test een map incl favorieten daarin verwijderd en opnieuw aangemaakt,\r\nNu kan ik ze wel in de map opslaan.\r\n\r\nDus als dat de 1-malige manier is, ga ik al mijn favorieten maar weer opnieuw instellen. (kan ik meteen zien welke links het niet meer doen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Alles wat je aan favorieten toevoegd \r\n\r\nKomt toch automatisch in de favorieten map , Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nou je kunt in de map Favorieten, submappen maken met bijvoorbeeld onderwerpen.\nEn bij TS lukte het niet om de favoriet in zo\'n submap te plaatsen volgens mij.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Submap maken doe je eenvoudig in de Favorieten map, daar kun je gewoon de favorieten die je niet vaak gebruikt naar toe slepen .\r\nDan word je lijst met veel gebruikte favorieten wat overzichtelijker.;):D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Gamma.\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 [IMG]http://i48.tinypic.com/34zd9h4.jpg[/IMG]\r\nAls het op deze manier niet lukt zal het aan de machtigingen kunnen liggen misschien, maar standaard is dat niet gewoon. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen