Ga naar inhoud

Website gemaakt, vraag mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Onderstaande is bedoeld als opbouwende kritiek:\nZoals Desperado aangeven staan er op verschillende plaatsen in de teksten woord die op een link lijken, maar dat niet (b)lijken te zijn. Dit geeft verwarring. Zie in de broncode Text-Enhance verwijzingen staan. Zoeken met Google levert me op dat dit mogelijk niet in de site van TS zit, maar het is wel de 1e keer dat ik het zie en ook bij Desperado speelt het ([url]http://www.jeroenmirck.nl/2012/07/text-enhance-ga-eens-dood/[/url])\n\nTeksten als \"Binnenkort verschijnt hier meer informatie over\" vind ik zinloos. Plaats alleen dat wat beschikbaar is. Of publiceer de site pas als alles klaar is.\n\nContact: los dat aub op een nettere manier op. Een gmail-adres komt op mij niet professioneel over. Een half verborgen mailadres en dan een popup ook niet. Maak met php een mooi contactformulier.\n\nHet gebruik van tabellen op een site mee op te maken stamt uit de vorige eeuw. Tegenwoordig gaat het bijna alleen nog met css. En dan bij voorkeur niet \'inline\' (dus op regelniveau) maar met een style-sheet. \n\nIk zou de TITLE-tag aansprekender maken ipv alleen welkom of contact.\n\nDe beschikbaarheid als afbeelding? :( \n\nOp mij komt de hele site dan ook over als iets uit de vorige eeuw/begin deze eeuw. Javascript, flash, etc. hoeft allemaal niet, maar dit is het andere uiterste.\n\nTot slot: maak gebruik van een echte domeinnaam ipv via hccnet. Oogt een stuk professioneler.
Link naar reactie
@ Obelix,\nInderdaad opbouwende kritiek waarvoor mijn hartelijke dank.\nZoals vermeld heb ik de site gemaakt voor een vriend met weinig tijd. Hierdoor ontbreekt nog de zeer noodzakelijke informatie voor enkele pagian\'s.\n\nVoor beschikbaarheid ben ik nog op zoek naar een betere mogelijkheid.\n\nIk woon in Frankrijk en bij het bezoeken van willekeurige websites wordt ik lastig gevallen met Text-Enhance. Als ik op een link klik dan wordt de mogelijkheid geboden om je voor de \"\"dienst\"\" af te melden. Iets wat in werkelijkheid nooit lukt. \n\nVerder ga ik me wel verdiepen in de aangedragen tips. Echter is mijn vriend al dik tevreden met dit resultaat en vindt het allemaal prima zo. Maar goed, het houdt mij bezig en ik leer er van.\n\nNogmaals dank en een prettig weekend gewenst.\nPaul
Link naar reactie
[QUOTE=PaulGJ;627688]\r\nVoor beschikbaarheid ben ik nog op zoek naar een betere mogelijkheid.\r\n[/quote]\r\nDat zul je het vermoedelijk moeten zoeken richting database / php.\r\n\r\n[QUOTE=PaulGJ;627688]\r\nIk woon in Frankrijk en bij het bezoeken van willekeurige websites wordt ik lastig gevallen met Text-Enhance.\r\n[/QUOTE]\r\nKijk eens op naar de link die ik hierboven gaf. Daarin staat ook een link om het mogelijk op te lossen. Zoek anders eens met Google; je bent niet de enige...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...