Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 Nadat ik enthousiast ben begonnen met het maken van een fotopresenatie (geen video) via Windows live moviemaker 2011 stuitte ik op het probleem dat het geluid het opeens niet meer deed :(. Dit was in het begin nog wel zo. Binnen Windows live moviemaker heb ik muziek in mp3 formaat toegevoegd op de voorgeschreven manier. Wanneer ik deze muziek afspeel via de windows mediaplayer, dan doen ze het wel gewoon en heb ik dus prima geluid. Uiteraard heb ik gecontroleerd of binnen Windows live moviemaker het \"geluidschuifje\" vol open staat. Mijn vraag is hoe het kan dat het geluid het in het begin nog wel deed en nu niet meer? Na het googlen van dit probleem op internet kom ik alleen iets tegen van codecs. Ik maak gebruik van een vrij nieuwe PC (i5 processor) met Windows 7. Hopelijk heeft iemand een oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2012 Je zo kunnen zoeken naar \" W7codecs\" . Je komt dan vermoedelijk op deze site uit: [url]http://shark007.net/win7codecs.html[/url] .\nLees wel goed tijdens het downloaden, dat je de juiste vinkjes weghaalt, want ik vind de site er niet echt super betrouwbaar uitzien. \nZelf gebruik ik ook de Shark007 codecs.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen