Ga naar inhoud

Map verwijderen van bureaublad.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn bureaublad staat een map die ik er NIET af krijg.\r\n\'k Had met \"Ashampoo Burning Studio Free\" een film op DVD gezet en de map waaruit ik het video-bestand heb gehaald krijg ik niet meer weg. :s\r\nBij mijn pogingen om toch te verwijderen krijg ik het scherm :\r\n\r\n[I]KAN DIT ITEM NIET VINDEN.\r\nDit item bevindt zich niet langer in C/Gebruikers/Gebruiker/Bureaublad. Controleer de lokatie van het item en probeer het opnieuw[/I].\r\n\r\nHoe kan ik dit oplossen ?
Link naar reactie
Vermoedelijk zal er nog wat rommel in het register zijn achter gebleven.\r\nJe zou ccleaner kunnen proberen, al dnk ik dat je het register in moet duiken om de reg-keys te verwijderen. \r\nMer regedit even zoeken naar de map naam en deze verwijderen.\r\nDenk wel aan om eerst even een backup te maken als je niet vertrouwd bent met regedit!\r\nSucces
Link naar reactie
Ook ever proberen te vewijderen via veilige modus, maar ... nee hoor. Ook dat lukt niet. \r\nHeb dan Ashampoo verwijderd met Revor Uninstaller maar ook dat mocht niet baten. Toch bedankt Xangadix. \'k Leer altijd maar bij.\r\nNu eens zoeken met Regedit.exe en F3. \'k Vind dit alles wel spannend hoor. Ben wel voorzichtig.\r\nGroetjes en thanks.\r\nWill
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...