Ga naar inhoud

Corel X5 pro video loopt vast bij branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een trial version gedownload van Corel VideoStudio X5.\r\nVolgens de website geldt deze 30 dagen en daarna kan ik overgaan tot aankoop als het mij bevalt.\r\n\r\nHet programma is zeer mooi, alleen kan ik geen DVD branden.\r\nTelkens blijft hij haken tijdens het renderen op 99 procent en dan geeft het aan \'programma reageert niet meer\'. Erg irritant en frustrerend.\r\n\r\nWat doe ik fout? Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Ik denk niet dat jij iets fout doet, maar dat het programma iets fout doet. Misschien een voorbode dat je het toch maar beter niet moet kopen?\n\nHet enige wat ik me kan bedenken is dat je een heel oude pc hebben die het videobewerken niet zo leuk vindt. In alle andere gevallen ligt het probleem toch echt bij het programma. Je zou eens kunnen proberen of het wat oplevert als je het opnieuw installeert. Als ook dat niet werkt zou ik de vraag bij Corel neerleggen.
Link naar reactie
Dank voor je post FooBar,\r\n\r\nIk heb een vrij \'moderne\' PC.\r\nIntel Core2Dual, Windows 7 Ultimate, 4 GB Werkgeheugen, 32bit.\r\n\r\nJammer, ik vond Corel echt een leuk videobewerkingsprogramma, maar nu moet ik naar een andere zoeken.\r\nIk heb t eerder eens keer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, echter zonder succes.\r\n\r\nIk heb Pinnacle Studio 16 gedownload (trialversion) maar bij het installeren ging dit al niet zo soepel. Gaf foutmelding aan. Ik had al eerder Pinnacle, maar die vond ik niet zo lekker lopen.\r\n\r\nHeb jij misschien tips voor een goede bewerkingsprogramma zoals Corel VideoStudio X5? Geen Magix, want dat vind ik niet gebruiksvriendelijk.
Link naar reactie
Aan die PC zal het niet liggen, dat moet gewoon voldoende zijn voor videobewerking.\n\nPinnacle is eigenlijk nooit lekker stabiel geweest. Ik heb de nieuwste versies niet meer geprobeerd, maar van wat ik her en der lees is het nog steeds niet lekker. Het is op zich mooie software, maar van onverwachte crashes waardoor je werk kwijt raakt wordt je niet vrolijk.\n\nWat je nog zou kunnen proberen, en dan ga je naar de bovenkant van het consumenten-segment, zijn Adobe Premiere Elements en Sony Movie Studio. Beide zijn semi-professioneel en hebben een \'grote broer\' waar professionals mee werken.\n\nIets wat meer in lijn is met Corel en Pinnacle (ook qua prijs, Adobe en Sony gaan richting 100 euro) is Cyberlink PowerDirector. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar het lijkt een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding te hebben. Zeker het overwegen waard.
Link naar reactie
Ik heb ook dikke pech zeg. Sony Movie Studio 12 platinum gedownload van de website (trialversion gelukkig) en na de installatie verscheen het volgende in beeld.\n\nAn error occured starting Movie Studio Platinum (Error 0x80070002 message missing)\n\nFailed to initialize script host.\n\nIk heb het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, weer het zelfde probleem.\nSony heb ik een mail hierover gestuurd via de website waar ik het programma vandaan heb. Ben benieuwd of ze zullen antwoorden.
Link naar reactie
Nee, mijn PC geeft geen foutmeldingen.\r\nAlleen bij Corel VideoStudio X5 (trial version) en Sony Movie Studio (trial version) geeft deze foutmeldingen. Bij laatstgenoemde wil hij niet eens installeren.\r\n\r\nCorel vind ik een top programma die voor mij gebruiksvriendelijk is en heeft gewoon alles wat ik wil. Alleen het renderen stuk dan ... dan loopt ie bij de 99 procent vast.\r\n\r\nCyberlink Power heb ik geprobeerd, maar deze vind ik erg simpel en niet overzichtelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...