Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Goedeavond allemaal, \r\n\r\nheb pas een nieuwe pc gekocht die hier in elkaar is gezet en \r\n\r\nik heb vandaag mijn internet van tele2 binnen gekregen heb alles aangesloten zoals t hoort en krijg telkens maar geen verbinding( een uitroepteken) Geen internet toegang meerdere keren modem gereset en nog steeds niets kan iemand mij aub helpen?\r\n\r\n\r\ngroet,,\r\n\r\nADX Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 maar ik heb wel gewoon draadloos netwerk:S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 Ga eens bij windowservices naar windowzeroconfig. Stop en opnieuw starten.\r\n\r\nVr.gr. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2012 Hangt je pc met een utp kabel aan het modem?\nZit er nog een router tussen modem en pc?\nOf probeer je draadloos verbinding te krijgen met je pc?\nHoe stel je vast dat wel wifi hebt en is dat wel je eigen netwerk, of een onbeveiligde in de buurt.? \n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen