Ga naar inhoud

configuratie van windowsupdates mislukt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nal enkele keren wil mijn laptop (MSI, win7, 32 bit) bij het afsluiten nieuwe updates installeren. Dat lijkt ook goed te gaan, (schekel de computer niet uit, blablabla...)\r\n\r\nWanneer ik dan de volgende keer weer opstart, worden de updates geconfigureerd. Keer op keer lukt dat tot 90 %, dan verschijnt er: \'fout bij het configureren van windows updates\', en herbegint de opstartprocedure. Na twee pogingen (en 10 minuten wachten) is mijn laptop wel klaar voor gebruik, maar wordt wel gemeld dat het installeren van de updates mislukt is.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik die windows-updates wel kan installeren?\r\n\r\nthx
Link naar reactie
Bedankt voor deze reacties. het probleem zit hem niet bij het installeren van de updates, want dat lukt. Het is het configureren achteraf. En @Desperado, ik vind niet meteen hoe ik dat manueel kan doen.\r\n@Niekie, dat van die map lijkt me misschien wel bruikbaar. Ik doe het meteen en als mijn pc daarna nogwerkt, horen jullie mij terug
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...