Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Hallo, \r\n\r\nal enkele keren wil mijn laptop (MSI, win7, 32 bit) bij het afsluiten nieuwe updates installeren. Dat lijkt ook goed te gaan, (schekel de computer niet uit, blablabla...)\r\n\r\nWanneer ik dan de volgende keer weer opstart, worden de updates geconfigureerd. Keer op keer lukt dat tot 90 %, dan verschijnt er: \'fout bij het configureren van windows updates\', en herbegint de opstartprocedure. Na twee pogingen (en 10 minuten wachten) is mijn laptop wel klaar voor gebruik, maar wordt wel gemeld dat het installeren van de updates mislukt is.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik die windows-updates wel kan installeren?\r\n\r\nthx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 Handmatig \r\n\r\nDus even de Automatische functie uitzetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 Je kunt ook de map: C:\\WINDOWS\\SoftwareDistribution\\Download leeg maken. \nMogelijk dat het daarna wel goed gaat.\nKrijg je verder geen foutmelding? \nNormaal zie je in het scherm een foutcode staan, als updates niet gelukt zijn.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 Dag Knoppenman,\n\nBij windowsupdate kan je ook een overzicht vinden van geïnstalleerde updates of updates die mislukt zijn. Kijk daar eens of er iets niet lukt.\nghariba Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 Bedankt voor deze reacties. het probleem zit hem niet bij het installeren van de updates, want dat lukt. Het is het configureren achteraf. En @Desperado, ik vind niet meteen hoe ik dat manueel kan doen.\r\n@Niekie, dat van die map lijkt me misschien wel bruikbaar. Ik doe het meteen en als mijn pc daarna nogwerkt, horen jullie mij terug Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 Windows Update in het startmenu ...... en dan instellingen wijzigen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 [QUOTE=knoppenman;626842]B Ik doe het meteen en als mijn pc daarna nogwerkt, horen jullie mij terug[/QUOTE]\r\n\r\nNatuurlijk werkt tie daarna nog...... :-)\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 ziezo, alle updates 1 voor 1 geïnstalleerd en telkens herstart. amai wat een werk...\n\nééntje mislukt keer op keer.\' updates voor framework 1.1) is dat belangrijk en zo ja, hoe kan ik die laten slagen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2012 Ik vermoed dat je die apart moet installeren. Maar echt belangrijk is dat .net framework, voorzover ik weet voor ATI videokaarten en sommige harde schijf tools gebruiken het. Verder kan ik het nut ervan niet echt ontdekken.\nMooi dat het gelukt is trouwens!!\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2012 [url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=26[/url]\r\n\r\nDeze mischien.\r\n\r\nEn Deze\r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=2551[/url]\r\n\r\nEn hier is ook hulp aanwezig\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/fixit/nl?wa=wsignin1.0[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Desperado, \n\nHet gaat om deze update:\nupdate voor framework voor stuurprogramma\'s in gebruikersmodus versie 1.1\n\nIn bovenstaande niets gevonden, en fixit lost het niet op. Kan ik die update permanent negeren op een of andere manier? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen