Ga naar inhoud

webmail upc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb outlook 2010 waarin ik mijn upc mails en hotmails binnen haal. Alleen heb ik een probleem met webmail van upc, want ik moet iedere keer op internet naar upc webmail om mijn emails te verwijderen want ze blijven staan op de server. Als ik niets doe raakt mijn box vol en kan ik geen emails meer ontvangen. Ik weet dat er een mogelijk is om aan te vinken dat de emails van de server verwijderd moeten worden maar ik weet niet meer waar dat moet.\r\n\r\nWie kan mij hiermee helpen?
Link naar reactie
@Anacho: heb niet het idee dat TS wil doorsturen (en wissen), maar dat de mails blijven staan op de server ook nadat hij ze heeft opgehaald met Outlook.\n\nSluit me daarom aan bij falstring; er is een instelling waarin je kunt aangeven dat de berichten op de server moeten blijven staan (of niet). Met het pad dat Falstring geeft (of google) moet dat wel te vinden zijn.\n\nBijna zelfde vraag bij de FAQ-man: [url]http://www.computeridee.nl/faqman/internet/e-mail/e-mailbox-loopt-steeds-vol[/url]
Link naar reactie
[QUOTE]Alleen heb ik een probleem met webmail van upc, want ik moet iedere keer op internet naar upc webmail om mijn emails te verwijderen want ze blijven staan op de server[/QUOTE]Ik lees juist dat z\'n inbox op UPC volraakt en dat er daardoor geen nieuwe mails meer worden geaccepteerd en dus ook niet meer kunnen worden doorgestuurd naar Outlook deze slaat de mail dan op op de PC. Ik zelf laat m\'n mail doorsturen van UPC naar m\'n GMail account, waarna de mail van de webserver wordt verwijderd, zodat m\'n inbox op UPC webmail altijd leeg blijft aangezien die maar een beperkte ruimte heeft want als die vol is wordt er dus geen nieuwe mail meer geaccepteerd.
Link naar reactie
Ik kan geen instellingen vinden in webmail van UPC om mijn e-mails door te sturen en dan te verwijderen. Ik weet dat er in outlook 2010 een instelling is die ik moet aanvinken, want ik heb dit al eens eerder gehad. Omdat ik mijn pc opnieuw heb geïnstalleerd heb ik dit probleem weer en kan de instellingen niet meer vinden. Trouwens ik ben een zij, geen hij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...