Ga naar inhoud

Pipo smart S1 ipv de beloofde Digiko


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nee die firmware update is niet geschikt voor de pipo.\r\n\r\n[quote]Is deze wel van dezelfde kwaliteit??? [/quote]\r\nNeen. Die is stukken beter.\r\n\r\nDigiko specs:\r\nProcessor Allwinner 1 Ghz (1,5) (geen duo core)\r\nRam 314 Mb\r\nRom 2 GB\r\nBesturingssysteem Android 4.0.3 \r\n\r\nPipo specs:\r\nCPU: Dual core 1.6GHz RK3066 CPU and quad core Mali-400 MP GPU\r\nOperation System:Android 4.1 Jelly Bean\r\nRAM:1GB (DDR 3)\r\nROM(Memory): 8GB Nand Flash(system space 1.8GB arround)\r\nBesturingssysteem Android 4.1 (dus nieuwer)\r\n\r\nDus naar de specs gekeken zou ik blij zijn als ik een Pipo kreeg i.p.v. een Digiko.:)
Link naar reactie
@ BT, ik heb een idee dat de specs over het geheugen niet geheel kloppen.\nHet lijkt alsof het RAM en ROM omgewisseld zijn, of is dit normaal in tablets?\nVoorbeeld Digiko RAM (Read Acces Memory) 314 MB en het \n ROM (Read Only Memory) 2GB\nBij de Pipo zie ik hetzelfde, alleen staat daar weer bij dat de ROM Flashgeheugen zou zijn, wat tegenstrijdig is met ROM.\nDaarom mijn verwarring, ik heb zelf geen tablet, dus kan ik niet vergelijken of dit klopt, maar ik vind het vreemd.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Anacho;626679]@ BT, ik heb een idee dat de specs over het geheugen niet geheel kloppen.\r\nHet lijkt alsof het RAM en ROM omgewisseld zijn, of is dit normaal in tablets?\r\nVoorbeeld Digiko RAM (Read Acces Memory) 314 MB en het \r\n ROM (Read Only Memory) 2GB\r\nBij de Pipo zie ik hetzelfde, alleen staat daar weer bij dat de ROM Flashgeheugen zou zijn, wat tegenstrijdig is met ROM.\r\nDaarom mijn verwarring, ik heb zelf geen tablet, dus kan ik niet vergelijken of dit klopt, maar ik vind het vreemd.[/QUOTE]\r\n\r\nGein, is wel goed hoor, die nand flash rom is wat ze ook in de ssd\'s gebruiken en die andere rom(eeprom) is waar de firmware inzit, de ram is het werkgeheugen.\r\n[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_memory[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...