Ga naar inhoud

Windows Verkenner


Anoniem2

Aanbevolen berichten

\'NoDriveAutoRun\' sleutels staan standaard niet daar, maar soms plaatst een programma ze, en die zou je kunnen verwijderen. Bij jou staan ze er blijkbaar niet.\nMaak een herstelpunt, of een backup van het register of die sleutel.\n\nVolgens deze pagina:\n[url]http://www.mydigitallife.info/autoplayautorun-not-working-or-missing-not-open-in-windows-vista/[/url]\n\nzijn de waarden die jij daar hebt niet goed als je autoplay aan wilt hebben, je eerste komt in hun lijstje zelfs niet voor.\n\nDeze waarde lijkt mij het beste uitgangspunt:\n0×00000091 (145) [B]default in Windows Vista[/B] and Windows 7.\n\nIk stel voor ze voor allebei eerst eens die default te maken.\n\nHet veranderen in die vreemde waarden is trouwens gedaan via groepsbeleid (Group policy), daar is die sleutel voor geplaatst.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Oke ik struikelde over deze: \n[QUOTE] Ik stel hier maar nogmaals de vraag en ben ook al in het register bezig geweest, maar ik kom niet verder, wie o wie helpt mij ?\nMijn autoplay werkt niet meer.[/QUOTE]\n\nDaarboven werden wat (achteraf kennelijk niet van toepassing zijnde) ideeën aangedragen, waar niet op wordt gereageerd. Maar het probleem is opgelost en dat is het belangrijkste. :-)\n\nNiek
Link naar reactie
Die oplossingen aangedragen waren wel degelijk van toepassing hoor, maar groepsbeleid gaat voor alles, en als daar veranderingen gedaan zijn door de gebruiker (of een programma, via het register misschien ?) dan heeft dat prioriteit.\r\n\r\nGroepsbeleid trouwens is heel groot in Windows, en je kan er van alles, maar je hoort er denk ik weinig van omdat in dat groepsbeleid geen enkele zoekfunctie zit, en je letterlijk je het *** zoekt naar een- of de functie die je nodig hebt. Het heeft zich zo denk ik vergeten populair te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...