Ga naar inhoud

Utorrent spyware


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Oppassen voor utorrent . \r\nNa installatie staat er een toolbar in google chrome en internet explorer ingesteld als conduit search.\r\nValt bijna niet weg te halen en de makers op dat flut forum van utorrent praten dit gewoon goed.\r\nSterker nog na een aanvaring met een moderator ben ik van die site er af gesodemieterd.\r\nHeb moderator duidelijk gemaakt dat dit pure spyware praktijken zijn en dient dan hoe dan ook aangepakt te worden.\r\nDit programma moet van internet worden gehaald.\r\nDaarnaast de onbeschofte manier om voor een plus versie geld te vragen slaat werkelijk alles.
Link naar reactie
Sluit me aan bij Niekie:\nAls ik kijk op [url]http://www.utorrent.com/intl/nl/[/url] dan zie ik daar twee varianten: gratis en betaald. Ze moeten ergens van leven, dus dat er een betaalde versie (met meer mogelijkheden is) is niet zo vreemd.\nGa ik bij de met de muis over \"gratis download\" ga, volgt er een lay-over waarin drie vinkjes staan. Veel duidelijker kunnen ze het niet maken.\nDenk toch echt dat je zelf (beter) had moeten opletten. Dat geldt voor 9 van de 10 gevallen, waarbij extra items worden geinstalleerd.\n\nWat betreft verwijderen: een herstelpunt terug zetten, zou mogelijk een oplossing zijn (geweest).
Link naar reactie
[QUOTE=jacco brand;626186]Oppassen voor utorrent . \r\n\r\nDaarnaast de onbeschofte manier om voor een plus versie geld te vragen slaat werkelijk alles.[/QUOTE]\r\n\r\n:-*Ach dan kunnen we gelijk wel alle software van het internet laten verwijderen, maar helaas wat op het internet staat gaat er niet meer af, je kunt het alleen nog afdekken.:-*\r\n\r\n:D[grapje]Als je even het telefoonnummer van je baas geeft, dan bel ik hem even op om te zeggen dat jij voortaan gratis je werk doet[/grapje];)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...