Ga naar inhoud

Over SEO


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste bezoekers,\r\n\r\nIk ben al even bezig om kennis te nemen van het SEO gebeuren , maar er is me iets niet helemaal duidelijk. Stel in mijn webshop verkoop ik computermuizen dan wil ik graag onder het woord \' computermuizen \' te vinden zijn op een zoekmachine. Maar er zijn nog honderden zo niet duizenden anderen die onder \' computermuizen\' gevonden willen worden. Hoe bepaalt de zoekmachine welke webshop er met het zoekwoord \' computermuizen\' onderaan de resultaten verschijnen en welke bovenaan? Of is het daarna nog een kwestie van hoeveel er van externe websites wordt gelinkt naar een website?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nJamal
Link naar reactie
De manier waarop Google ( / zoekmachines) hun volgorde bepalen zijn niet openbaar; anders zou iedereen de truc weten om bovenaan te komen (wat in de praktijk dan weer onmogelijk is ;-) )\nSEO schijnt ook veel minder van invloed te zijn dan menigeen denkt.\n\nWat van invloed zou kunnen zijn (wat mij bekend is, maar of dat nog klopt/actueel is):\nGeen flash/afbeeldingen, maar echte teksten.\nZeker op de indexpagina zou je heel duidelijk de inhoud van je site moeten verwoorden.\n(externe) links schijnen bij te dragen aan betrouwbaarheid (en daarmee hogere plaats).\nMogelijk bezoekersaantallen.\n\nWat niet (meer) van invloed is/schijnt te zijn: meta-tags.\n\nOm met een zoekterm als computermuizen bovenaan te komen, lijkt me vrij lastig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...