Ga naar inhoud

framerates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een 3d mkv-film gedownload die een framerate heeft van 47952 fps.\r\nDe gedownloade srt-file heeft na conversie ook een framerate van 47952 fps.\r\nMet 3d-subtitler kan ik echter niet de gewenste framerate instellen (alleen 23976).\r\nTijdens conversie geeft Tsmuxer dan ook een foutmelding m.b.t. de framerates.\r\nIs hiervoor een andere oplossing?
Link naar reactie
Ik kan je niet helemaal volgen. Framerate is het aantal beeldjes per seconde (frames per second, ofwel fps). De getallen die jij noemt zijn enorm hoog. Normale framerate is 25 of 29.97 beeldjes per seconden. Voor 3D is dat misschien anders, maar zeker geen tienduizenden beeldjes per seconde.\n\nOverigens: wat wil je precies bereiken?
Link naar reactie
Excuses, ik was een paar komma\'s vergeten: het moet dus 47,952 resp 23,976 fps zijn\nHet is de bedoeling dat ik de srt-file samenvoeg met de 3D mkv-file. Hiervoor moet ik dan eerst srt converteren naar sup met 3D-subtitler.\nEchter kan ik in dit programma niet kiezen voor een framerate van 47,952 fps.\nVandaar mijn vraag of hiervoor een andere oplossing is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...