Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ik heb net al het hele stuk over het restaurant gelezen maar ik weet niet of het voor mij relevant is.\r\nMijn computer is de enige die dit bericht krijgt.\r\nKan het ook te maken hebben met een kapotte netwerkkaart? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ik heb voorbeeldig bereik maar dus af en toe geen internettoegang. Sinds vorige week een nieuwe router van KPN en ook door een vakman van hen verwisseld. Ik heb in mijn digi-onnozelheid dus geen fout kunnen maken.:-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Werk je via utp kabel of via een wifi verbinding? \nBij kabel zit ik te denken aan een te krappe bocht in de kabel, danwel een draadbreukje, danwel onjuiste volgorde van aansluiting van de ader paren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2012 Ik werk geheel draadloos met de nieuwe experiabox van de KPN. Het is begonnen sinds ik deze box heb maar andere computers in huis, allen draadloos, hebben er geen last van. Voor ik er een andere netwerkkaart in laatzetten of de boel formatteren zou ik het graag zeker weten.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2012 begin eens met je netwerkkaart opnieuw te installeren.\r\nstart configuratiescherm - apparaatbeheer - rechtsklik op je draadloze adapter, kies verwijderen ofwel installatie ongedaan maken, sluit netjes af en geef de pc een echte herstart, waarna de kaart opnieuw wordt geïnstalleerd.\r\nje moet daarna nog wel even opnieuw de sleutel ingeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2012 Oké, dankjewel. De eerstvolgende keer dat ik die melding krijg, ga ik dat zeker doen!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2012 En nu heb ik dat probleem opeens niet meer dus deze discussie kan gesloten worden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen