Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ik heb windows8 op mijn computer geinstalleerd en het werkt goed. Nu ben ik de E-mail app kwijt, gedelete? Wie kan mij vertellen hoe ik die terug kan krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 al gekeken in de prullenbak?\r\n\r\nonder de startknop gezocht?\r\nin de windows map?\r\neen zoekopdracht ingevoerd op het programma, dan snelkoppeling kopieren??\r\n\r\nHeb zelf geen w8, dus kom op het moment hierop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 [QUOTE=marrich77;625857]al gekeken in de prullenbak?\r\n\r\nonder de startknop gezocht?\r\nin de windows map?\r\neen zoekopdracht ingevoerd op het programma, dan snelkoppeling kopieren??\r\n\r\nHeb zelf geen w8, dus kom op het moment hierop.[/QUOTE]\r\n\r\nGeen van allen in terug te vinden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ik weet echt (nog) niets van W8.\r\nMaar als je zegt dat het een app is. |Kan je hem dan niet opnieuw downloaden? of bijwerken in de app store? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2012 [QUOTE=marrich77;625908]Ik weet echt (nog) niets van W8.\r\nMaar als je zegt dat het een app is. |Kan je hem dan niet opnieuw downloaden? of bijwerken in de app store?[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad in de store gevonden. Bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen