Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Beste mede forummers, ik zou graag willen weten wat jullie van mijn website vinden ,van de lay-out etc : [url]www.budgetmagazijn.nl[/url]\r\n\r\nAlvast bedankt voor de feedback , \r\nJoel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Wat valt er aan te beoordelen? Komt van luondo en daar kun je (gratis) een webshop beginnen. Vind het dan ook niet zo zinvol om een layout/website te gaan beoordelen.\n\nPaar opmerkingen wil ik dan nog wel maken:\nTekst als \"Voor de producten met het gewicht daarboven zie vraag 8 van Veelgestelde Vragen en Hulp bovenaan de pagina .\" vind ik erg klantonvriendelijk --> ik moet gaan zoeken naar een antwoord?!? Zet er een link neer, zodat ik alleen maar hoef te klikken.\n\n\"Over ons\": waarom staat daar geen contactinformatie (mailadres, telefoonnummer, adres)? \n\n\"Zie het kopje \' contact\' voor de contactmogelijkheden.\" Waar is het kopje contact dan? Verwacht het in de menu-balk (of eventueel onder \"over ons\". Blijkt het ergens onderaan te staan. Een klant wil niet zoeken, maar wil direct geholpen worden.\n\nVerder vind ik dat de site heeeeeeeeeeeel erg traag laadt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Dit gaat er niet om ,om een website te beoordelen.\r\nDit is gewoon [B]spam[/B] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen