Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik gebruik vista met de windows mail.\r\nNormaal komen de laatste berichten bovenaan in de mailbox te staan. Sinds een paar dagen staan ze erg door elkaar.wat data betreft.met de knop \"aflopend weergeven\"gebeurd er niets.Er staat gewoon een bericht uit 2010 bovenaan.Moet soms een heel eind naar beneden scrollen om een nieuw bericht te vinden.Heel hinderlijk.Wie kan me zeggen wat ik moet doen?ik kan het niet vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Klik eens op de balk boven de datum, en schuif de schuifbalk aan de rechter zijkant omhoog, tot je de laatste datum/tijd bovenin hebt staan, plaatje: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Bedankt voor je tip Stroke,het werkt weer goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Bedankt voor de terug melding! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen