Ga naar inhoud

Pinnacle 16 plus installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb het volgende probleem:\r\nvorige week heb ik via de site een trial (probeerversie) gedownload van Pinnacle 16. ik wist toen nog niet of ik \'m zou nemen.\r\nGisteren heb ik de \'echte\' versie op cd in de winkel gekocht en thuis geïnstalleerd. Hij geeft echter nog steeds aan dat het de trial-versie is. Hoe kan ik dit oplossen?\r\nIk heb al geprobeerd opnieuw te installeren (alles weggehaald bij configuratiescherm) en cookies verwijderd. Zonder succes.\r\nNu is mijn theorie: de trial is voor 30 dagen. Misschien vervalt de trial dan en kan ik de gewone versie installeren. Is dit zo? Zo nee, hoe moet ik het dan oplossen?
Link naar reactie
Het is me gelukt, bedankt.\r\nNu heb ik nog een vraag:\r\nMet een ouder programma was ik bezig analoog materiaal te digitaliseren, videobanden met behulp van een videorecorder en een converter (merk ION).\r\nIk had gehoord dat dit met Pinnacle ook kon. En ook dat hiervoor een speciale converter nodig was. Gisteren is mij echter in de winkel verteld dat deze speciale converters niet meer verkocht worden, maar dat ik het ook met mijn eigen converter kan.\r\nHelaas detecteert Pinnacle de converter niet, zowel bij de videorecorder als camera waar ik hem op aan kan sluiten. Weet iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Pinnacle detecteer ook een ander merk converter mijn plextor wordt gezien als\r\nusb 2821 device, gebruik na het installeren van de converter wel dezelfde usb poort\r\nGa in pinnacle naar \\ setup \\ opnamebron \\ video \\ klik op het pijltje en kies \r\nusb 2821 device, heb je een tv kaart kaart zie je die hier ook\r\nDeze info en meer klik eens op help binnen je programma\r\nmet vr gr René
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...