Ga naar inhoud

Hinderlijke popups die geluid aansluiting ...


Aanbevolen berichten

Ehm, ik heb op mijn pc een headset aangesloten, hij doet het ook, maar soms krijg ik van die pop up berichten met, er is een stekker losgekoppeld(of zoiets) en direct daarna zegt ie weer stekker aangesloten.... opzich maakt dat niet veel uit, maar ik doe veel aan videobewerken, en sony vegas heeft er nog al problemen mee(weet ook niet hoe dat komt, maar het treed op als ik die pop ups krijg)... de headset is aangesloten via de front panel... ik dacht dat het miss lag doordat er een stekker niet goed was aangesloten op moederbord maar als ik de headset direct aansluit op moederbord gebeurt hetzelfde. De stekkers zijn ook niet lam, want anders zou je dat wel horen toch?\n\nGeluidskaart: Realtek ALC892\nMoederbord: Ashrock extreme4 970
Link naar reactie
gebeurt hetzelfde ook met een andere headset? \n\nWat je anders eens naar kan kijken is in de realtek driver, of je vast kan instellen dat aan de koptelefoon ingang een koptelefoon zit, en je de autosensing voor die ingang/alle ingangen uit zet.\n\nIk ken de driver niet, en kan je ook niet precies vertellen hoe je dat kan disablelen.
Link naar reactie
[QUOTE=Marc H;625144]gebeurt hetzelfde ook met een andere headset? \r\n\r\nWat je anders eens naar kan kijken is in de realtek driver, of je vast kan instellen dat aan de koptelefoon ingang een koptelefoon zit, en je de autosensing voor die ingang/alle ingangen uit zet.\r\n\r\nIk ken de driver niet, en kan je ook niet precies vertellen hoe je dat kan disablelen.[/QUOTE]\r\n\r\nik heb volgens mij zoiets gevonden, iets met detectie voorpaneel uitschakelen... dus hopelijk werkt het nu... bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...