Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Ik heb een nieuwe plasma tv van Samsung. Ik wil deze via een HDMI kabel aansluiten op mijn PC. De bedoeling is dat ik dan via Sopcast op mijn PC voetbal op mijn TV kan kijken. Ik moet ong. 5 a 6 meter overbruggen van mijn TV naar de PC. Dat is op zich geen probleem, maar je hebt zoveel verschillende soorten HDMI kabels in verschillende prijsklassen dat ik gewoon niet weet wat te kiezen. Je hebt n.l. al voor +/- 15 euro een kabel. En je hebt ook nog verschillende klassen zoals type 1.3 en 1.4, vergulde stekkers en ga zo maar door. Ik zie jullie advies graag tegemoet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2012 Er heeft een keer een test gestaan in CI of de PCM van die kabels in verschillende prijsklassen. Daaruit bleek, dat de prijs geen of niet te bemerken invloed heeft op de kwaliteit van het beeld. \nEn hier [url]http://www.ruconnected.nl/article/20-hdmi-13-of-14[/url] lees je het verschil tussen 1.3 en 1.4.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen