Ga naar inhoud

Navigatie - Kan TomTom op Mio?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heeft iemand dit al eens uitgevogeld of op de moderne toestellen ook NIET merk gebonden navigatie wil?\nIk vind bijv. de moderne schermen van Mio mooier dan die dikke dingen van TomTom.\nMaar de TomTom navigatie vind ik persoonlijk prettiger werken dan van Mio.\nIk overweeg er een aan te schaffen, maar zou leuk zijn als je vooraf weet of het kan.:D
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;621947]Nee, dat kan niet. De software is ingebakken in het apparaat. Hoewel ze behoorlijk op computers lijken, kun je er niet ieder willekeurig besturingssysteem op installeren (want daar komt het op neer).[/QUOTE]\n\nIk weet het niet vandaar de vraag.\n\nIk kwam wel deze filmpjes tegen, zetten ze IGO 8 op een Mio moov M 401, dan zou je denken dat het blijkbaar toch kan, al is het geen TomTom.\n\n 1.\n [URL]http://www.youtube.com/watch?v=YJBRibElTeQ[/URL] \n \n 2.\n [URL]http://www.youtube.com/watch?v=0AVgAZvhReY[/URL]
Link naar reactie
Hier ook Mio gebruikers?\nDe moove M616 LM lijkt mij wel wat, heeft een snellere processor.\nNiet alle reviews zijn goed, maar bij elk systeem zijn ze er wel en niet over te spreken, dat hou je toch.\n\nIk ga toch nog eens de telefoon in breedbeeld gebruiken, kijken of dat nog wat uit maakt met de navigatie zoals Navigon ea., heb normaal mijn telefoon altijd recht op, gewend door de PDA.\n\nIk lees overigens dat er heel veel klachten zijn over het navigeren met een telefoon. Ik ben dus niet de enige. :(
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Stil hier, blijkbaar geen Mio liefhebbers.\nHeb de Mio Spirit 687 LIVE TMC in huis gehad.\nGroot toestel met heel veel mogelijkheden.\n4\" ligt beter in de hand.\nEr was wel verschil op het aanraakscherm.\nIn het ene scherm kon je met weinig kracht drukken, maar in een ander scherm moest je weer zwaar drukken, wat lastig is als hij gemonteerd zit, druk je hem steeds scheef.\nMaar weer terug gestuurd.
Link naar reactie
Sorry, zag dit pas vandaag opnieuw. Ben geen Mio gebruiker en ging er van uit dat andere Mio gebruikers je wel van dienst konden zijn, in elk geval beter dan ik.\r\n\r\nJa het is mogelijk om Tomtom op bepaalde types Mio te zetten. Of dat bij jouw type ook kan is mij helaas niet bekend.\r\nTegenwoordig zweren echter velen dat iGo een stuk beter zou zijn. Ik moet het nog zien, ben in elk geval niet kapot van de interface van iGo vergeleken met TomTom.\r\nJe zult dus in elk geval eerst moeten weten welk model Mio je hebt of gaat gebruiken, alvorens te achterhalen is of er TomTom op kan.\r\nMisschien kun je daarvoor beter op een mioforum registreren ofzo. Nadeel is dat veel info uit 2010 en 2011 stamt en er niet veel nieuws op de markt is.\r\nEen nieuwe Tomtom met allerlei updates heb je ook al voor 149 euro.\r\n\r\nIk heb me [url=http://www.retailheaven.nl/61-road-nav-lh950-5-lcd-.html][color=red]dit[/color][/url] (klik) aangeschaft en dat lijkt wel leuk te werken, maar da\'s uiteraard geen Mio.:)\r\nJammer dat ik je niet beter kon helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...