Ga naar inhoud

Eigen Website Maken anno 2012...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=W-de-beste;624467]Ik maak websites in Komodo IDE 6 (volledige versie), afbeeldingen maak ik in GIMP 2.8. Mijn websites draaien op een eigen framework, wat bestaat uit template invullen, pagina\'s definiëren en achtergrond schrijven. Ik doe dit in HTML5, CSS2.1/3, Javascript, jQuery, PHP5 en MySQL, op mijn privéserver met Lighttpd, PHP5 en MySQL.[/QUOTE]\r\n\r\nHoe werkt dat dan precies? kun je die templates kant en klaar downloaden? zitten ze erbij geleverd? Had zitten kijken en ziet er een beetje hetzelfde uit als Dreamweaver?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik gebruik al jaren Webbilder 8 om mijn websites te bouwen en bij te houden. Hij is niet gratis maar is wat mij betreft elke cent waard. Ik ben geen ster in programmeren daarom is dit pakket een zogenaamd WYSIWYG Web Builder. Belangrijk vind ik ook dat er een goede active forum achter zit. [url]http://www.wysiwygwebbuilder.com/nl/index.html[/url] ;)
Link naar reactie
[QUOTE=eigenwebsite;625991]Haha, 1-0 voor Knaap! Chapeau!;)[/QUOTE]\n\nNiks 1-0 voor knaap, waar Desperado op doelt is de link die in de eerste post van TS staat, deze vorm van reclame maken is niet gewenst op het forum, stop dan de link naar een voorbeeld onder het woordje \"hier\" of \"zie deze\" enz en geef geen directe links op.(proud)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Obelix71;626027]Daarnaast beperkt de inbreng van Knaap zich tot 2 posts. Dan heeft hij/zij in ieder geval de schijn tegen zich, als gelijk begonnen wordt met het posten van reclame.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb al een aantal weken een vraag over een nieuw aangemaakte pagina op mijn website en wil hier jullie mening over weten. Mag ik deze link dan ook niet posten omdat dit wordt gezien als het posten van reclame?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...