Ga naar inhoud

geen ondertiels meer zichtbaar onder avi


Aanbevolen berichten

Goedendag. Sinds een paar dagen bemerk ik dat ik geen ondertiteling meer te zien krijg onder mijn avi\'s, terwijl dit voorheen natuurlijk wel het geval was.\r\nVoorheen heb ik wel meerdere srtt\'s gedownload en die onder de avi\'s geplaatst ; sommioge ervan moest ik qua lengte nog wel wat aanpassen en dat doe ik met subtitle workshop, maar nu ben ik helemaal het noorden kwijt.\r\n Ik heb reeds gegoogeld daaromtrent, maar alsnog de oplossing niet kunen vinden.\r\n\r\nOok bij wmp is wel degelijk de optie \"teksten bijschriften en ondertiels\" geselecteerd.\r\nWat zie ik over het hoofd ?Ik vermoed dat het wel iets onschuldig zal zijn.\r\n\r\nWie weet de oplossing ?\r\ndank u.
Link naar reactie
De optie in Windows Media Player die je noemt heeft alleen betrekking op DVDs. Om \"losse\" ondertiteling in Windows Media Player te krijgen heb je DirectVobSub nodig.\n\nHet alternatief is natuurlijk een andere mediaspeler gebruiken. Ik kan \"Media Player Classic Home Cinema\" van harte aanbevelen. Dat is een licht programma en speelt de meeste gangbare bestanden. Heb je ook exotische bestandsformaten, dan kun je VLC player overwegen. Is vrij zwaar, maar speelt zo goed als alles.\n\nTot slot: als het in het verleden wel heeft gewerkt, kijk dan eerst even of videobestand en ondertitelbestand exact dezelfde naam hebben (op de extensies avi en srt na dan).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...