Ga naar inhoud

1 Hoofdstuk van DVD rippen als iso


Aanbevolen berichten

Als het een echte legale DVD is dan zullen alle hoofdstukken apart in één VOB file staan, je kunt dan even met [URL=\"http://www.videolan.org/vlc/\"]VLC Player[/URL] de VOB files nalopen en de namen van de nodige VOB files opschrijven en als je ze allemaal hebt deze naar een map Kopiëren en dan zoals Lange Pier al schrijft deze weer op een DVD branden met bijvoorbeeld NERO.\nAls je de Hoofdstukken (als je ze hebt hernoemt naar .MPG) alleen op de PC gebruikt dan hoef je er niet perse een video-DVD van te branden maar is een DATA DVD of USB stick makkelijker.
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;621178]Ik heb 4 DVD\'s warvan ik steeds 2 hoofdstukken nodig heb. Van deze in totaal 8 hoofdstukken moet weer een nieuwe DVD gebrand worden.\r\n\r\nHoe kan ik een enkel hoofdstuk van een DVD rippen naar mijn PC zonder kwaliteitsverlies? Met DVD-decrypter kan ik alleen complete DVD\'s rippen. Img. Burn doet niet veel meer.[/QUOTE]\r\n\r\nDat kan wel met DVD Decrypter. Zet hem op IFO mode en dan kun je de hoofdstukken selecteren. Als dat het niet voor je doet kun je hem op File Mode zetten. De grootste bestanden zijn de video files. Met Ctrl kun je de hoofdstukken selecteren die je wilt hebben.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...