Ga naar inhoud

Command&Conquer


Aanbevolen berichten

Hoi mensen,\r\n\r\nIk heb onlangs een nieuwe pc gekocht, en heb nu Command&Conquer Generals Zero Hour weer geinstalleerd. Een redelijk oud spel. Het installeren is gelukt, en het updaten ook. Maar hij gaat zonder dat ik ALT-TAB gebruik, naar mijn startpagina van de computer? Ik heb tot nu toe nog alleen Windows Firewall en daar heb ik hem geaccepteerd.\r\n\r\nKan iemand mij verder helpen?\r\n\r\nGroet,\r\nMartijn
Link naar reactie
[QUOTE=webleyboy;621012]option.ini is een bestandje, niet een map.\r\nIn dit bestandje staan de instellingen voor het spel...\r\nTot hoe ver kom je in het spel?\r\nHoofd menu, of bij de begin video al meteen terug naar begin scherm Windows?\r\n\r\nHeb je 64-bit Windows of 32-bit?[/QUOTE]\r\n\r\n64-bit. het spel start op, maar normaal gesprokken was de achtergrond bewegend alsof je al speelde een soort video achtergrond. nu is het een plaatje. ook als ik de instellingen hoger zet.
Link naar reactie
Heb je dat bestandje nog gevonden?\nDit bestand schijnt te staan in Mijn Documenten (Via start menu)\nIn mijn documenten staat dan Command & Conquer of de makers van het spel zoals Activision.\nOok kan je eens kijken in de map waar je het spel hebt geïnstalleerd.\nMisschien staat ook daar het bestandje..\n\nJe hebt dus 64-bit, misschien is dit spel daar niet voor gemaakt.\nJe kan proberen dit spel te openen met compatibiliteit aanpassingen...
Link naar reactie
[QUOTE=webleyboy;621027]Heb je dat bestandje nog gevonden?\r\nDit bestand schijnt te staan in Mijn Documenten (Via start menu)\r\nIn mijn documenten staat dan Command & Conquer of de makers van het spel zoals Activision.\r\nOok kan je eens kijken in de map waar je het spel hebt geïnstalleerd.\r\nMisschien staat ook daar het bestandje..\r\n\r\nJe hebt dus 64-bit, misschien is dit spel daar niet voor gemaakt.\r\nJe kan proberen dit spel te openen met compatibiliteit aanpassingen...[/QUOTE]\r\n\r\nJa ik heb dat bestandje gevonden en aangepast. Ik weet alleen niet of ik het goed heb gedaan...\r\n\r\nWaar kan ik het spel openen met een andere compatibilieteit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...