Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2012 Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik heb een filmpje in mov formaat gemaakt met een Kodak foto toestel. Ik heb de camera liggend gebruikt. Nu speelt het alleen af in liggend formaat met VLC media player op de computer. Met welk programma kan ik dat recht-op maken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Met bijvoorbeeld Avidemux kun je een filmpje roteren. Dat programma kan alleen \"eenvoudige\" quicktimebestanden lezen, dus het zou kunnen dat \'ie het bestand niet wil. Maar het is een gratis programma, dus je kunt het allicht proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Dit kan heel simpel in [URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/downloads/get-movie-maker\"]Windows Live Movie Maker[/URL], gewoon het de mov video inladen in Windows Live Movie Maker en dan alles selecteren er staan boven in het lint 2 stel driehoekjes (één voor linksom en één voor rechtsom draaien) kies een van beide en je video word netjes omgekeerd en kun je doorgaan met het bewerken ervan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Thanks a million stroke33. Het werkte perfect.\r\nPaul0524 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen