Ga naar inhoud

Avast download probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nIk heb mijn XP-Home door gebreken in de originele software cd moeten vervangen door XP-Prof.\r\nwaar ik een nog ongebruikte cd had liggen.\r\nNu de computer daarmee weer goed werkt, wilde ik avast security antie-virus software instaleren.\r\nNa daarvoor betaalt te hebben kreeg ik - zoals ook voor mijn XP-Home het advies, om via het aanklikken van [url]http://files.avast.com/iavs5x/avast_internet_security_setup.exe[/url] het programma te instaleren.\r\nDat gaat vlekkeloos tot dat setup verschijnt en vraagt om \"het bestand te openen of op te slaan\".\r\nAls ik dan daarop klik verschiijn in beide gevallen het volgende bericht.\r\nKan entrypoint van procedure_except_handler4_common niet vinden in DLL -bestand msvcrt.dll.\r\nAldus zou ik het zeer op prijs stellen, als dit kan worden opgelost.\r\nMet de vrinedelijke groet, Weetgraag
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;620454]Alle updates en service packs van XP Pro al geinstalleerd ???\r\n\r\nProbeer anders eerst [url]http://www.microsoft.com/business/nl-nl/Content/Paginas/article.aspx?cbcid=235[/url]\r\n\r\ndan ben je voorlopig redelijk beschermd.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Desperado,\r\nBedankt voor je advies.\r\nDat tevens de aanleiding geeft, om te vragen of je een betrouwbaar Microsoft update internetadres kent.\r\nMet je aanbevolen voorlopige bescherming ben ik bezig, maar wordt gedwarsboomd door een vragen beantwoordingslijst.\r\nIk heb inmiddels je aanbevolen bescherming trachten te instaleren, maar ook die geeft om dezelfde rede als avast aan het downloaden niet te kunnen verwezenlijken.\r\nMet de vriendelike groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Er is maar 1 betrouwbare update site en die is van Microsoft. Open Interner Explorer > Kies boven in het menu \"Extra\" en daarin Windows Update. \nAls je XP pro hebt geïnstalleerd zonder servicepacks dan zul je er eerst sp 1 en sp2 moeten downloaden en installeren, anders kan je niet updaten,\nIk vermoed dat als je alle 3 de sp\'s erop hebt staan en daarna nog even die ongeveer 120 updates en IE versie 8, dat dan Avast geen enkel probleem meer geeft. \nIk heb het gisteren nog op een XP pc geïnstalleerd, zonder enige hapering. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE]Helaas geeft Fiorefox te kennen alleen in nieuwere versies van XP-Home geinstaleerd te kunnen worden.\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag. [/QUOTE] Ik vind dit wel een heel erg vreemde melding, des temeer omdat je zegt dat je XP-Pro hebt geïnstalleerd. Is die installatie wel helemaal goed gegaan? En is je XP-Pro een 32bits(x86) of een 64bits(x64) versie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...