Ga naar inhoud

kan Jpg niet openen


Aanbevolen berichten

:(Beste forumleden,\r\nSinds een tijdje kan ik sommige foto\'s in jpg niet meer openen.\r\nMet geen enkel programma!\r\nde thumbs zijn wel zichtbaar maar niet met de foto.\r\nIn pse7 als ik het bestand wil openen krijg ik vollgend foutbericht\r\n\"bestand is wellicht te groot of onvolledig\"\r\nDe foto\'s waren vroeger wel te zien en al mijn andere jpg\'s zijn wel zichtbaar.\r\nIemand een idee?\r\nRud
Link naar reactie
Dan zijn ze toch beschadigd op disk.\n\nVoer een volledige schijfcontrole uit op de disk waar je ze vandaan hebt.\nRechtsklik op het station, kies \'[I]Eigenschappen - Extra - Dit volume op fouten controleren[/I]\', en zet in het vervolgvenster twee vinkjes, en OK. Je moet je computer waarschijnlijk opnieuw opstarten, en dan voert Windows hierbij eerst de controle uit, welke wel een uurtje of wat kan duren.\n\nAls je na afloop het eindresultaat van de schijfcontrole wilt lezen[B]:[/B]\nga naar [I]Configuratiescherm - Systeembeheer - Logboeken[/I].\nOnder \"[I]Toepassingen[/I]\" scroll je naar de datum / tijd van de boot nadat de check uitgevoerd is, en zoek de entree welke is als:\n\"[I]Informatie - [datum] - [tijd] - [/I]\n\nXP: winlogon\nVista : wininit\n \nDubbelklik daar op.\n(de knop met de twee blaadjes kopieert de tekst naar het klembord)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...