Ga naar inhoud

site niet te openen in firefox


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik probeer de homepage van een bepaalde site te openen in firefox maar deze geeft dan steeds aan dat de server niet gevonden kan worden. In internet explorer gaat het wel. Echter, als ik via google een ander deel van de site wil openen lukt het wél met firefox. Rara hoe kan dat? En wat doe ik eraan zodat ik de gehele site kan bekijken in firefox?\r\nHet gaat om de [url]www.wilhelminadendungen.nl[/url]\r\nHij zegt dan dat hij de server op copperbus.ru niet kan vinden\r\n\r\nDeze link lukt wél: [url]http://www.wilhelminadendungen.nl/index.php/component/content/frontpage.html[/url] maar als ik dan het harmonienieuws wil bekijken doet hij het weer niet.
Link naar reactie
Kopieer \" www.wilhelminadendungen.nl\" :: Ga naar Extra en kies privénavigatie starten en plak wat tussen haakjes staat eens in de navigatie balk, werkt het dan wel dan heb je in de gewone Firefox hetzij een instelling of een Add-on aanstaan die de boel in de war gooit c/q een deel of zelfs een hele pagina niet kan laden, bijvoorbeeld Ghostry of Addblok plus, zet deze eens uit en probeer het dan nog eens .
Link naar reactie
Ik heb cache geheugen leegemaakt en opnieuw via google de link van de homepage aangeklikt en krijg dan een waarschuwingsscherm dat cyanbus.ru een gerapporteerde aanvalssite is. Hoewel daarstraks het nog copperbus.ru was...\r\nzie bijlage\r\nIs het slim om de tip met prive-navigatie nu toch te doen of beter van niet?\r\nEn nu?\r\n\r\nEDIT: ik heb zojuist de site gecheckt met de tweede link die obelix71 gaf en...malware! zie bijlage
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;620130]Kopieer \" www.wilhelminadendungen.nl\" :: Ga naar Extra en kies privénavigatie starten en plak wat tussen haakjes staat eens in de navigatie balk, werkt het dan wel dan heb je in de gewone Firefox hetzij een instelling of een Add-on aanstaan die de boel in de war gooit c/q een deel of zelfs een hele pagina niet kan laden, bijvoorbeeld Ghostry of Addblok plus, zet deze eens uit en probeer het dan nog eens .[/QUOTE]\r\nMmmm, na het opnieuw legen van mijn cache en het daarna oproepen van de site in een privenavigatiesessie kan ik de site en zijn onderdlen gewoon openen. Hoe valt dat te rijmen met de rapportage van malware en de .ru links die ik zag?\r\nIk heb al voor ik dit bericht plaatste zitten zoeken in instellingen en bij add-ons maar die heb ik vrijwel niet want ik heb vorige week een nieuw moederbord en nieuwe windows installatie gehad. De enige plug-ins die ik zie in de add-on beheerder zijn shockwave flash en vlc web plug-in.\r\n\r\nWat nou: is de site nou wel of niet geïnfecteerd? Ik hoop dat ik niet voor niks een hoop stennis schop...? Ik heb de webmaster nl al gemaild!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...