Ga naar inhoud

docx naar doc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben na herinstallatie van windows op zoek naar een bepaald progje om docx te converteren naar doc.\r\nIk had er een maar ben de naam kwijt. Het was een heel simpel dingetje: Bijvoorbeeld een docx-bijlage in de mail sla je op, je probeert hem te openen waarna automatisch het programmaatje in werking treedt en het geconverteerde bestand vervolgens in dezelfde map opslaat als doc waarna je het dus met een oude office-versie kunt lezen. Je hoefde dus zelf niet eens een conversie opdracht te geven, dingetje deed het in de achtergrond zelf, je krijgt niet eens een schermpje ervan te zien. Wie weet welke ik bedoel en/of waar ik hem kan vinden.\r\nIk bedoel dus geen online-conversie.
Link naar reactie
Het conversie-pakket. Gebruiken we op de zaak ook, waar we een mix hebben van XP, Vista en 7 systemen, met de hele range van Office pakketten van 2003 tot 2010. Irritant, dat wel, want de conversie is niet vlekkeloos (de nieuwere pakketten gebruiken andere standaardkleuren als de oude en gebruiken daar ook andere coderingen voor, waardoor de kleuren in de oude versie dan compleet vernaggeld worden).\nHet enige alternatief zou overigens OpenOffice.org of LibreOffice zijn, maar die hebben zo weer hun eigen eigenaardigheidjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...