Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Hoi,\r\n\r\nVorige week medal of honour Allied Assault (lekker retro) gekocht , alleen na installeren en opstarten krijg ik dus de melding open gl subsystem ....... , dus wat nu, ik heb een geforce 6200 videokaart onder besturing XP.\r\n\r\nDe kaart ondersteund open gl 2.0, en het open gl bestand bevindt zich op de pc onder windows- system 32.\r\n\r\nbvd Ad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Al de laatste drivers gedownload van Nvidea? \n[url]http://www.geforce.com/drivers/results/44962[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 hoi,\r\n\r\nJa deze driver heb ik al geinstalleerd, gr en bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Plaats dat OpenGL bestand eens in de map waar het startprogramma van het spel staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 sorry voor de late reactie gaan we proberen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 als ik de map van medal of honor open staat daar een open gl file Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen