Ga naar inhoud

Afbeeldingen in Windows Media Center


Aanbevolen berichten

Ik krijg bij mijn afbeeldingen in Windows Media Center alleen maar mijn mappen met namen getoond, maar de foto\'s worden er niet in afgebeeld, ik heb al vanalles gepobeerd, maar ik geef het nu op. Hij heeft het voorheen altijd gedaan, maar nu ineens niet meer. Muziek en Video\'s doet het allemaal prima. Wie weet de oplossing? Mijn besturingsysteem is Windows 7. In Windows Media Player werkt alles wel goed, maar ik geef v.w.b. W.M.C de moed nu op hoor, je wordt er moedeloos van. Wie heeft de gouden tip en de oplossing? Groetjes en tot horens?\r\n\r\nRuud, Leiden
Link naar reactie
Ik vond deze voor je:\n\n[url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_7-pictures/lege-mappen-in-windows-7-media-center/5a406f63-1f9b-47b7-a736-5d3c07ad3929?tab=MoreHelp[/url]\n\n[QUOTE]Het lijkt erop dat de media database, die Windows Media Center en Windows Media Player gebruiken, beschadigd is. Dit kan je op volgende manier oplossen:\n\n- klik op de startknop\n- tik het volgende in het zoekvak: %LOCALAPPDATA%\\Microsoft\\Media Player (en druk op Enter)\n- Verwijder vervolgens alle .wmdb-bestanden in deze map.\n\nMocht zelfs dat het niet oplossen, dan staat hier een uitgebreidere oplossing:[/QUOTE]\n\nIk gebruik het zelf niet, dus begreep je totaal verkeerd.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...