Ga naar inhoud

Muziek synchroniseren in 7


Aanbevolen berichten

Het lukt me wel om een cd in 7 te rippen, maar het lukt me niet om die vervolgens op een mp3 speler te zetten. Ik moet wel zeggen dat het gaat om een mp3 speler die het alleen wilt doen op mijn Vista laptop en dat ik dit probeerde op de desktop van mijn moeder die helemaal geen mp3 spelers gewend is! Maar hij herkent helemaal de mp3 speler niet als harde schijf! Hij geeft helemaal geen reactie op het inpluggen van de speler!
Link naar reactie
Windows moet die muis en mp3-speler zelf oppikken. Je kunt daar zelf geen drivers van installeren, want die zijn nergens te verkrijgen.\n\nProbeer deze werkwijze eens: [url]https://docs.google.com/document/preview?id=1h7_h4r_xkhJCdOmK61hwiuxUuW3Oa0f_SG-AOEVFlAw[/url]\nMaar in het tweede deel doe je bij stap 6 alle USB-vermeldingen.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;618736]\r\n\r\nProbeer deze werkwijze eens: [url]https://docs.google.com/document/preview?id=1h7_h4r_xkhJCdOmK61hwiuxUuW3Oa0f_SG-AOEVFlAw[/url]\r\nMaar in het tweede deel doe je bij stap 6 alle USB-vermeldingen.[/QUOTE]\r\n\r\nThanks! Dat hielp! :D Maar het verklaart niet dat het bij mijn moeder ook niet werkte, terwijl ze er op zijn hoogst een paar keer een fotocamera ingeprikt heeft!
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;618683]Wat bedoel je precies met windowsversie? Ik heb toch gezegd dat het 7 was? :-$[/QUOTE]\n\nJe hebt het over Windows 7 en over Vista en daarna nog over de desktop van je moeder. Ik kon nergens uit afleiden dat daar ook W7 op draait.\n\n[QUOTE=FooBar;618736]Windows moet die muis en mp3-speler zelf oppikken. Je kunt daar zelf geen drivers van installeren, want die zijn nergens te verkrijgen.\n[/QUOTE]\nKan me nog een tijd herinneren (XP (of Vista)) dat er bij een usb-stick / mp3 speler een cd werd meegeleverd met drivers. \n\nBen blij dat het opgelost is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...